Strony

poniedziałek, 17 lutego 2014

Tłumaczenie FanFiction Laced

Witam serdecznie!
Chciałabym serdecznie zaprosić na tłumaczenie kolejnego FanFiction. Tym razem głównym bohaterem jest Zayn, choć pojawi się każdy członek zespołu One Direction. Mi osobiście opowiadanie się szczególnie spodobało, więc postanowiłam je tłumaczyć (otrzymałam zgodę). Mam nadzieję, że Wam także przypadnie do gustu.


Będę ogromnie wdzięczna, jeśli zareklamujecie to FanFiction i udostępnicie link do bloga na Waszych stronach, jeżeli macie taką możliwość. To dla mnie naprawdę wiele znaczy, gdyż dopiero zaczynam, a nie ukrywam, że zależy mi na czytelnikach (szczególnie tych wiernych ).
Bardzo mnie również ucieszy każdy komentarz. Śmiało wyrażajcie swoją opinię na temat opowiadania oraz tłumaczenia. Konstruktywna krytyka mile widziana!

I to chyba na tyle. Jeszcze raz zapraszam na bloga!
Pozdrawiam ciepło! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz